Politikën e Privatësisë
Accept
Vip-Magazine.alVip-Magazine.alVip-Magazine.al
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Leximi: Si ndikon konsumimi i alkoolit nga babai përpara bashkëshorteve të tyre shtatzëna!
Share
Sign In
Notification Show More
Font ResizerAa
Vip-Magazine.alVip-Magazine.al
Font ResizerAa
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Search
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Advertise
© 2026 vip-magazine.al. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Vip-Magazine.al > Shëndeti > Si ndikon konsumimi i alkoolit nga babai përpara bashkëshorteve të tyre shtatzëna!
Shëndeti

Si ndikon konsumimi i alkoolit nga babai përpara bashkëshorteve të tyre shtatzëna!

Last updated: May 22, 2023 11:43
2 Min Read
SHARE
Banner

Alkooli dhe duhani janë të ndaluara për nënat në pritjë të ëmbël, për shkak të rrezikut që foshnja mund të pësojë dëmtime fizike ose të trurit. Megjithatë, askush nuk mendon për dëmin që mund të rezultojë nga konsumimi i alkoolit nga babai i ardhshëm. Një studim i botuar në “Journal of Clinical Investigation” hetoi lidhjen midis Sindromës së Alkoolit Fetal (FAS ) dhe konsumit të alkoolit nga babai përpara se të ndodhë shtatzënia.

Studiuesit studiuan minjtë për të kuptuar se çfarë ndodh me fetusin kur nëna, babai ose të dy prindërit konsumojnë rregullisht alkool. Michael Golding, një nga autorët tha se:

Ne kemi parë që ekspozimi i babait ndaj alkoolit shkakton dallime edhe më të qarta kraniofaciale tek fëmija i palindur sesa ekspozimi i nënës. Sperma ndikon shumë në organizimin dhe proporcionin e tipareve të fytyrës dhe në rritjen e fetusit.

Lexo edhe:

Këto ushqime mund t’i forcojnë flokët dhe të ndihmojnë në rritjen e tyre
Çaji mund të përmirësojë shëndetin dhe jetëgjatësinë tuaj, por mënyra se si e pini ka rëndësi
Ja 9 mëngjese që ndihmojnë kundër kapsllëkut dhe përmirësojnë tretjen në mënyrë natyrale
Nuk është thjesht lodhje/ Ankthi i zgjatur mund t’ju marrë kënaqësinë nga gjërat që dikur donit

Sipas Golding, studimi nxjerr në pah nevojën për të bërë dy ndryshime kryesore në qasjen ndaj shtatzënisë. Së pari, për të njohur rëndësinë e shëndetit të mashkullit në shëndetin e fetusit dhe së dyti, duhet të kuptoni se të dy prindërit, jo vetëm nëna, janë përgjegjës për parandalimin e FAS.

Aktualisht ju pyesni vetëm nënën nëse konsumon zakonisht alkool, por duhet të pyesni edhe babain. Është e rëndësishme që të dy prindërit të kufizojnë ose të shmangin konsumimin e alkoolit kur përpiqen të kenë një fëmijë.

Konsumimi i alkoolit gjatë shtatzënisë mund të ndryshojë strukturën e trurit dhe të vonojë zhvillimin e trurit të foshnjës, sipas një studimi të ri. Shkencëtarët analizuan skanimet MRI të fetuseve, nënat e të cilëve kishin raportuar se kishin pirë alkool gjatë shtatzënisë së tyre, duke i krahasuar ato me skanimet e foshnjave, nënat e të cilëve nuk kishin konsumuar as 1% alkool. /Top Albnia Radio/

Vetëm 9 ditë pa sheqer/ Studimi zbulon përmirësime të shpejta në shëndetin e mëlçisë
Përtej diagnozës së mjekut …
Pse vapa e natës po na rrezikon shëndetin?
Hyn në dhomë dhe harron pse? Ja çfarë po ndodh me trurin tënd sipas shkencës
Kafeja sot do ju shijojë ndryshe pasi të lexoni këtë studim!

Sign Up For Daily Newsletter

Be keep up! Get the latest breaking news delivered straight to your inbox.
By signing up, you agree to our Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy. You may unsubscribe at any time.
Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp Copy Link
Previous Article Vrau për të marr hakun e vëllait, momenti kur Habib Rexha largohet i pamaskuar dhe me vrap! Çfarë mbante në dorë?
Next Article “I çova një pjatë fasule”, kjo nuk ishte dëgjuar ndonjëherë, Big Basta zbulon historinë e pazakontë të njohjes me Vesa Lumën

Stay Connected

235.3KFollowersLike
69.1KFollowersFollow
11.6KFollowersPin
56.4KFollowersFollow
136KSubscribersSubscribe
4.4KFollowersFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Vazhdon suksesi i Olsi Bylykut me “Lule Mali”, 40 milionë klikime në vetëm 8 muaj
Të famshëm
August 9, 2026
Afrona në pritje të ëmbël, jep lajmin e bukur në ditëlindje
Profili i Vipave
August 9, 2026
Pas ndarjes nga Sarah Berisha, Dj Pm në një lidhje të re dashurie?
Të famshëm
August 9, 2026
Dy shenja me fat këtë fundjavë, mundësi të reja në dashuri dhe financa
Horoskopi
August 9, 2026

Lexo edhe:

Shëndeti

Studimi: Jetëgjatësia e grave varet edhe nga numri i fëmijëve që lindin

March 11, 2026
Shëndeti

Nga vezët te peshku, zbuloni cilat janë ushqimet që mbrojnë shëndetin e syve tuaj

February 9, 2026
Shëndeti

Ja gabimet më të mëdha që bëjmë gjatë sezonit të gripit

December 22, 2025
Shëndeti

Studimi: Ecja e shpejtë mund të ngadalësojë procesin biologjik të plakjes

December 13, 2025
Show More
Vip-Magazine.alVip-Magazine.al
Follow US
© 2026 Vip Magazine. Të gjitha të drejtat e rezervuara.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?