Politikën e Privatësisë
Accept
Vip-Magazine.alVip-Magazine.alVip-Magazine.al
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Leximi: Çfarë do të ndodhë nëse nuk i hapni fare rrjetet sociale për disa ditë?
Share
Sign In
Notification Show More
Font ResizerAa
Vip-Magazine.alVip-Magazine.al
Font ResizerAa
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Search
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Advertise
© 2026 vip-magazine.al. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Vip-Magazine.al > Shëndeti > Çfarë do të ndodhë nëse nuk i hapni fare rrjetet sociale për disa ditë?
Shëndeti

Çfarë do të ndodhë nëse nuk i hapni fare rrjetet sociale për disa ditë?

Last updated: May 14, 2022 06:59
3 Min Read
SHARE
Banner

Mediat sociale nuk janë jeta jonë, por janë bërë një pjesë e madhe e saj. Pra, studimet dhe kërkimet se çfarë saktësisht shkaktojnë te njerëzit janë në rritje. Hulumtimet e reja tregojnë se abstenimi nga mediat sociale edhe për një javë, përmirëson gjendjen shpirtërore dhe shëndetin mendor në përgjithësi, si stresi i lartë ose depresioni.

Universiteti i Bathit i drejtuar nga Dr. Jeff Lambert dhe ekipi i tij publikuan studimin në revistën Cyberpsychology, Behavior and Social Networking, i cili përfshinte 154 njerëz të moshës 18 deri në 72 vjeç që përdornin mediat sociale në baza ditore.

Pjesëmarrësit u ndanë në dy grupe të rastësishme. I pari vazhdoi të përdorte çdo ditë rrjetet sociale si Facebook, Twitter, Instagram etj., ndërsa i dyti ndaloi gjithsej shtatë ditë, duke pasur kështu mesatarisht 8 deri në 9 orë më shumë në javë. Shëndeti i tyre mendor u vlerësua si në fillim ashtu edhe në fund të hulumtimit.

Lexo edhe:

Ngjitja e shkallëve mund të jetë më e mirë për zemrën tuaj nga sa mendoni
Ajri i kondicionuar dhe muskujt e këmbëve: çfarë ndodh gjatë gjumit?
Këto ushqime mund t’i forcojnë flokët dhe të ndihmojnë në rritjen e tyre
Shqipëria e para për rrjetet sociale, Eurostat rendit vendin tonë në krye për përdorim në Europë

Dhe ajo që u zbulua ishte se një javë abstenim nga rrjetet sociale, ishte e mjaftueshme për të përmirësuar mirëqenien mendore dhe për të reduktuar simptomat e ankthit dhe depresionit.

Lambert theksoi se “përdorimi i mediave sociale është aq i përhapur sa shumë prej nesh e bëjnë atë pa menduar, që nga momenti kur zgjohemi deri në mbylljen e syve natën. Ne e dimë se për shkak të këtij përdorimi të madh të mediave sociale, janë shprehur shqetësime në rritje për efektet në shëndetin mendor. “Studimi ynë tregoi se shumë pjesëmarrës raportuan përfitime nga një pushim javor nga mediat sociale, duke treguar humor të përmirësuar dhe më pak stres në përgjithësi, që do të thotë se edhe një pushim i shkurtër mund të ketë një efekt pozitiv”.

“Sigurisht,” shtoi ai, “për shumë njerëz, mediat sociale janë një pjesë e jetës së tyre dhe një pjesë integrale e asaj se kush janë dhe si ndërveprojnë me të tjerët.” “Por nëse shpenzoni orë të tëra çdo javë për to dhe ndiheni të ndikuar negativisht, ka vërtet kuptim të ndaloni përdorimin e tyre për të parë nëse kjo ndihmon”.

Hulumtimi sigurisht që do të vazhdojë, me shkencëtarët që duan të shohin nëse përfitimi psikik mund të zgjasë në afat të gjatë nëse abstinenca zgjat edhe më gjatë. Nëse kjo hipotezë vërtetohet, atëherë ajo mund të kthehet në një zgjedhje klinike, terapeutike për profesionistët e shëndetit mendor.

Çaji mund të përmirësojë shëndetin dhe jetëgjatësinë tuaj, por mënyra se si e pini ka rëndësi
Ja 9 mëngjese që ndihmojnë kundër kapsllëkut dhe përmirësojnë tretjen në mënyrë natyrale
Nuk është thjesht lodhje/ Ankthi i zgjatur mund t’ju marrë kënaqësinë nga gjërat që dikur donit
Vetëm 9 ditë pa sheqer/ Studimi zbulon përmirësime të shpejta në shëndetin e mëlçisë
Përtej diagnozës së mjekut …
TAGGED:Rrjetet sociale

Sign Up For Daily Newsletter

Be keep up! Get the latest breaking news delivered straight to your inbox.
By signing up, you agree to our Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy. You may unsubscribe at any time.
Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp Copy Link
Previous Article Mbretëresha Elizabeth shfaqet për herë të parë publikisht, pas gjendjes së rënduar shëndetësore
Next Article Nuk ka shërim! Kjo është shenja më xheloze djalë dhe vajzë në Horoskop

Stay Connected

235.3KFollowersLike
69.1KFollowersFollow
11.6KFollowersPin
56.4KFollowersFollow
136KSubscribersSubscribe
4.4KFollowersFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Maroku heq vizat për shtetasit shqiptarë, ja kur hyn në fuqi vendimi
Vip Travel
August 14, 2026
Kiara dhe Luizi në pritje të fëmijës së dytë? Përgjigjet moderatorja
Profili i Vipave
August 14, 2026
Vesa Vllasaliu i kthen përgjigje ironike ndjekëses për mungesën e fotove me Mirlind Dakun
Profili i Vipave
August 14, 2026
Dy rrota për të zbuluar Parisin, një trend që po rritet
Vip Travel
August 14, 2026

Lexo edhe:

Shëndeti

Pse vapa e natës po na rrezikon shëndetin?

June 30, 2026
Shëndeti

Hyn në dhomë dhe harron pse? Ja çfarë po ndodh me trurin tënd sipas shkencës

April 29, 2026
Shëndeti

Kafeja sot do ju shijojë ndryshe pasi të lexoni këtë studim!

April 19, 2026
Shëndeti

Studimi: Jetëgjatësia e grave varet edhe nga numri i fëmijëve që lindin

March 11, 2026
Show More
Vip-Magazine.alVip-Magazine.al
Follow US
© 2026 Vip Magazine. Të gjitha të drejtat e rezervuara.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?