Politikën e Privatësisë
Accept
Vip-Magazine.alVip-Magazine.alVip-Magazine.al
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Leximi: Hani këto ushqime për të jetuar më gjatë
Share
Sign In
Notification Show More
Font ResizerAa
Vip-Magazine.alVip-Magazine.al
Font ResizerAa
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Search
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Advertise
© 2026 vip-magazine.al. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Vip-Magazine.al > Stil jetese > Hani këto ushqime për të jetuar më gjatë
Stil jeteseShëndeti

Hani këto ushqime për të jetuar më gjatë

Last updated: January 13, 2022 13:11
2 Min Read
SHARE
Banner

Dieta që ndjekim ndikon në gjithçka, nga lëkura, pesha, përqendrimi dhe deri te nivelet e energjisë. Në fakt, konsumi i ushqimeve të duhura mund t’ju ndihmojnë të jetoni më gjatë dhe më mirë, duke parandaluar sëmundje të caktuara dhe forcuar sistemin imunitar.

Boronica

Janë një nga ushqimet më të mira për jetëgjatësi. Një studim spanjoll zbuloi se njerëzit që hanin boronica disa herë në javë kishin një rrezik 30% më të ulët të vdekjes. Studiuesit besojnë se kjo rritje e jetëgjatësisë mund të jetë për shkak të përqendrimit të lartë të polifenoleve, të cilat janë shoqëruar me një ulje të rrezikut të shumë sëmundjeve kronike.

Lexo edhe:

Ajri i kondicionuar dhe muskujt e këmbëve: çfarë ndodh gjatë gjumit?
Kthjellime dhe temperatura të larta, në këto zona priten reshje lokale e të pakta
Horoskopi 10 gusht 2026, zbuloni parashikimet e yjeve
Dy shenja me fat këtë fundjavë, mundësi të reja në dashuri dhe financa

Fara liri

Trupi juaj nuk mund të prodhojë acid natyral alfa-linolenik (ALA), kështu që është shumë e rëndësishme t’i merrni këto acide yndyrore nga ushqimet që hani – dhe farat e lirit janë një burim i shkëlqyer i tyre. Farat e lirit duket se lidhen me përmirësimin e niveleve të lipideve në gjak dhe presionit të gjakut, duke ndihmuar kështu në uljen e rrezikut kardiovaskular, ndërsa veprimi i tyre anti-inflamator i bën ata një “aleat” në parandalimin dhe trajtimin e sëmundjeve.

Farat Chia

Një studim zbuloi se njerëzit me diabet që hanë rregullisht fara chia treguan përmirësime si në nivelet e sheqerit në gjak ashtu edhe në nivelin e presionit të gjakut. Gjithashtu, këto fara janë plot me antioksidantë, të cilët mund të mbrojnë qelizat nga dëmtimi i radikalëve të lira.

Avokado

Hulumtimet nga Universiteti Shtetëror i Pensilvanisë treguan se ngrënia e një avokadoje në ditë mund të ndihmojë në uljen e niveleve të LDL (ose kolesterolit “të keq”) tek të rriturit mbipeshë ose obezë. Studime të tjera tregojnë gjithashtu se konsumimi i rregullt i avokados mund të ndihmojë në parandalimin e sindromës metabolike, e cila rrit rrezikun e sëmundjeve të zemrës, diabetit dhe goditjes në tru.

Ditëve super të nxehta po iu vjen fundi: Ja kur nis rënia e temperaturave
Horoskopi për ditën e sotme 9 gusht 2026, zbuloni çfarë thonë yjet për ju
Shi dhe temperatura të larta, si paraqitet moti sot!
Horoskopi 8 gusht 2026, zbuloni parashikimin e yjeve për shenjën tuaj
Këto ushqime mund t’i forcojnë flokët dhe të ndihmojnë në rritjen e tyre
TAGGED:ushqime

Sign Up For Daily Newsletter

Be keep up! Get the latest breaking news delivered straight to your inbox.
By signing up, you agree to our Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy. You may unsubscribe at any time.
Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp Copy Link
Previous Article Të gjithë i kanë zili! Këto shenja të Horoskopit janë miqtë më të mirë
Next Article “Brenda shtëpisë së Big Brother VIP ka hyrë Bora Zemani”, fansat nxjerrin videon që po qarkullon me shpejtësi, Beatrix përballet me të papriturën

Stay Connected

235.3KFollowersLike
69.1KFollowersFollow
11.6KFollowersPin
56.4KFollowersFollow
136KSubscribersSubscribe
4.4KFollowersFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Pas ndarjes së bujshme, Enada Hoxha dhe Gerd Vaso shfaqen së bashku
Profili i Vipave
August 10, 2026
Kiara Tito dhe Luiz Ejlli në pritje të fëmijës së dytë? Ky detaj i jep fund aludimeve
Të famshëm
August 10, 2026
Monedhat e huaja nuk dalin nga “gremina”, me sa shiten euro dhe dollari
Ekonomi
August 10, 2026
Shtëpitë me qira bëhen “mollë e ndaluar” për shqiptarët
Vip home
August 10, 2026

Lexo edhe:

Moti

Temperatura të larta deri në 38°C/ Priten reshje të dobëta shiu në disa qarqe

August 7, 2026
Horoskopi

Horoskopi 7 gusht 2026, zbuloni parashikimin e yjeve për shenjën tuaj

August 7, 2026
Horoskopi

Nuk veprojnë me nxitim, këto dy shenja të horoskopit mendojnë gjatë para çdo vendimi

August 6, 2026
Moti

Temperatura deri ne 38 gradë, parashikimi i motit për sot

August 6, 2026
Show More
Vip-Magazine.alVip-Magazine.al
Follow US
© 2026 Vip Magazine. Të gjitha të drejtat e rezervuara.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?