Politikën e Privatësisë
Accept
Vip-Magazine.alVip-Magazine.alVip-Magazine.al
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Leximi: Si e ndihmon çaji jeshil shëndetin e zorrëve tona?
Share
Sign In
Notification Show More
Font ResizerAa
Vip-Magazine.alVip-Magazine.al
Font ResizerAa
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Search
  • Të famshëm
  • Stil jetese
  • Aktualitet
  • Rajoni & Bota
  • Vip Travel
  • Vip home
  • Sport
  • My Bookmarks
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Advertise
© 2026 vip-magazine.al. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Vip-Magazine.al > Shëndeti > Si e ndihmon çaji jeshil shëndetin e zorrëve tona?
Shëndeti

Si e ndihmon çaji jeshil shëndetin e zorrëve tona?

Last updated: September 21, 2022 06:39
3 Min Read
SHARE
Banner

Çaji jeshil ka qenë një pije e njohur për shekuj me radhë, i vlerësuar për vetitë e tij që përfitojnë shëndetin e përgjithshëm. Kjo pije popullore ofron një sërë efektesh pozitive në sistemin imunitar dhe tretës, duke promovuar nivele të shëndetshme të sheqerit në gjak dhe duke ndihmuar në uljen e peshës së padëshiruar të trupit.

Çaji jeshil daton në 2737 para Krishtit, kur shtimi aksidental i një gjetheje bime në një tenxhere me ujë të valë u konsumua nga perandori kinez Shennong. Thuhet se shija e tij ishte e këndshme dhe filloi një trend që vetëm individët më të pasur mund ta përballonin.

Në vitin 800 pas Krishtit, një kinez i quajtur Lu Yu shkroi udhëzime shumë specifike se si të bëni çaj jeshil. Ky botim ishte i pari që detajoi kulturën dhe artin që rrethon çajin jeshil në Lindje.

Lexo edhe:

Ajri i kondicionuar dhe muskujt e këmbëve: çfarë ndodh gjatë gjumit?
Këto ushqime mund t’i forcojnë flokët dhe të ndihmojnë në rritjen e tyre
Çaji mund të përmirësojë shëndetin dhe jetëgjatësinë tuaj, por mënyra se si e pini ka rëndësi
Ja 9 mëngjese që ndihmojnë kundër kapsllëkut dhe përmirësojnë tretjen në mënyrë natyrale

Përfitimet e çajit jeshil

Çaji jeshil është studiuar dhe hulumtuar për numrin e përfitimeve shëndetësore që ofron. Një filxhan çaj jeshil përmban sasi të konsiderueshme kalciumi, hekuri dhe kaliumi, ndërkohë që konsumimi i përditshëm i tij i siguron trupit një sërë antioksidantësh, të quajtur polifenole. Këta antioksidantë ndihmojnë në luftimin e radikaleve të lira që shpesh çojnë në kancer. Ato ndihmojnë gjithashtu në luftimin e stresit oksidativ, i cili është një proces që mund të shkaktojë sëmundje të ndryshme dhe plakje të parakohshme.

Çaji jeshil dhe zorrët

Kohët e fundit janë kryer disa studime duke parë efektet që çaji jeshil mund të ketë në shëndetin e zorrëve. Një studim i botuar në The Journal of Nutritional Biochemistry zbuloi se përveç përfitimeve të tjera shëndetësore, konsumimi i rregullt i çajit jeshil mund të inkurajojë prodhimin e baktereve të shëndetshme të zorrëve. Për më tepër, studimi gjeti prova se pirja e çajit jeshil ndihmoi me sindromën e zorrëve që rrjedhin, një gjendje gastrointestinale që ndikon në rreshtimin e zorrëve.

Më në fund , një studim tjetër i botuar në Frontiers in Immunology zbuloi se një nënprodukt i baktereve të shëndetshme të zorrëve që lulëzon nga pirja e çajit jeshil u zbulua se ndihmon në reduktimin e përgjigjes së trupit ndaj alergjive ushqimore duke shtypur natyrshëm një grup specifik të qelizave imune.

Çaji jeshil mund të konsumohet i nxehtë ose i ftohtë, me aditivë si mjaltë, sheqer ose stevia për ëmbëlsinë e dëshiruar.

Nuk është thjesht lodhje/ Ankthi i zgjatur mund t’ju marrë kënaqësinë nga gjërat që dikur donit
Vetëm 9 ditë pa sheqer/ Studimi zbulon përmirësime të shpejta në shëndetin e mëlçisë
Përtej diagnozës së mjekut …
Pse vapa e natës po na rrezikon shëndetin?
Hyn në dhomë dhe harron pse? Ja çfarë po ndodh me trurin tënd sipas shkencës
TAGGED:Caji jeshil

Sign Up For Daily Newsletter

Be keep up! Get the latest breaking news delivered straight to your inbox.
By signing up, you agree to our Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy. You may unsubscribe at any time.
Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp Copy Link
Previous Article Ditë është e veçantë në punë për këtë shenjë, zbuloni çfarë ka rezervuar Horoskopi sot
Next Article Shkenca na thotë të heqim dorë nga ky zakon për të reduktuar rrezikun e kancerit të gjirit

Stay Connected

235.3KFollowersLike
69.1KFollowersFollow
11.6KFollowersPin
56.4KFollowersFollow
136KSubscribersSubscribe
4.4KFollowersFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Ekspertët e kuptojnë se lidhja juaj ka marrë fund vetëm nga ky veprim
Kuriozitete
August 12, 2026
Deri në fund të verës, këto 4 shenja do të kenë gjetur dashurinë e vërtetë
Horoskopi
August 12, 2026
Alaudin Hamiti nxjerr detaje për një nga banorët e edicionit të ri të Big Brother Vip Kosova
Tv Shows
August 12, 2026
“Nuk e di si do vazhdoj pa ty”, Messi thyen heshtjen pas humbjes së babait: Do i rris fëmijët siç bëre ti me mua, të dua!
Të famshëm
August 12, 2026

Lexo edhe:

Shëndeti

Kafeja sot do ju shijojë ndryshe pasi të lexoni këtë studim!

April 19, 2026
Shëndeti

Studimi: Jetëgjatësia e grave varet edhe nga numri i fëmijëve që lindin

March 11, 2026
Shëndeti

Nga vezët te peshku, zbuloni cilat janë ushqimet që mbrojnë shëndetin e syve tuaj

February 9, 2026
Shëndeti

Ja gabimet më të mëdha që bëjmë gjatë sezonit të gripit

December 22, 2025
Show More
Vip-Magazine.alVip-Magazine.al
Follow US
© 2026 Vip Magazine. Të gjitha të drejtat e rezervuara.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?