Prej vitesh aktivë, si një burim informacioni mjaft serioz, vitet e fundit Vip Magazine ka marrë një tjetër dimension duke shkuar te publiku me intervista rreth ngjarjeve më të fundit të aktualitetit në kanalin e YouTube.
Së fundmi shifrat në këtë medium të Vip Magazine, kanë shkuar në 100 mijë ndjekës, duke bërë që YouTube të dhurojë edhe butonin Silver.
Bashkëdrejtuesi i “Vip Magazine”, Gurjan Doçi u takua me drejtuesin e Acromax Aldor Nini, i cili i dhuroi butonin që YouTube ka dërguar pranë kompanisë sonë të menaxhimit.
Ka disa kushte kur platforma e YouTube dhuron këtë buton, duke nisur që zbatimi i rregullave etike e që pason më pas me verifikimin e kanalit. Tashmë Vip Magazine është gati për të qenë akoma më pranë jush me intervista dhe hapësira ku secili mund ta gjejë veten në një moment të caktuar të ditës, në të gjitha rrjetet tona sociale si dhe website lajmet që ka nevojë të lexojë.
Vip Magazine numëron 201 mijë ndjekës në Instagram si dhe 230 mijë të tillë në Facebook.
Po ashtu, Vip Magazine zotëron dhe Vip Kids, Vip Home dhe Vip Travel


